Zdaj govori generalni direktor SŽ-ja

Kaj so govoril/i posamezniki v vlogi generalni direktor SŽ-ja

5. februar 2024

»Od 5. februarja do 14. marca se izvajajo gradbena dela na železniški postaji Laze, na relaciji Ljubljana–Litija.«

Generalni direktor SŽ-ja, Dušan Mes, je pojasnil, da se izvajajo gradbena dela na železniški postaji Laze in na relaciji Ljubljana–Litija.
5. februar 2024

»S ponedeljkom se uvaja drugačen vozni red na tej lokaciji. Od skupno 68 vlakov jih bo 25 nadomeščenih z avtobusnimi prevozi, vozni redi so objavljeni na vseh spletnih straneh.«

Generalni direktor SŽ-ja, Dušan Mes, je pojasnil, da se uvaja drugačen vozni red na lokaciji Dobova-Ljubljana, kjer bo 25 vlakov nadomeščenih z avtobusnimi prevozi.
5. februar 2024

»Bo pa poskrbljeno za potnike, na tej relaciji bo dnevno vozilo več kot 100 avtobusov.«

Generalni direktor SŽ-ja, Dušan Mes, je zagotovil, da bo poskrbljeno za potnike, saj bo dnevno vozilo več kot 100 avtobusov na tej relaciji.
22. januar 2024

»Potniki so bili žal v vlaku dlje časa, kot je bilo to sprva mišljeno.«

Po poškodbi vozne mreže so potniki ostali dlje časa v vlaku, kot je bilo pričakovano.
22. januar 2024

»Povrnili jim bomo vse stroške, ki so jih imeli in poskušali najti kakšno drugo rešitev zanje.«

Generalni direktor SŽ-ja je napovedal povračilo stroškov in iskanje dodatnih rešitev za potnike.
25. december 2021

»Pričakovati je, da bodo prihodnje leto gradbeno dovoljenje pridobili vsi trije investitorji.«

Generalni direktor SŽ-ja je izrazil pričakovanje glede pridobitve gradbenega dovoljenja.
16. december 2020

»Težko dobiš partnerja, ki je sposoben prispevati k pozitivnemu potencialu, ki ga SŽ ‒ Tovorni promet ima.«

Mes je poudaril, da je težko najti partnerja, ki je sposoben prispevati k pozitivnemu potencialu, ki ga ima SŽ ‒ Tovorni promet.
27. junij 2019

»Predvidevanja so, da bi se ta proga uporabljala za prazne vlake. Potem ko bo zgrajen drugi tir, bo ta proga bistveno manj obremenjena.«

Dušan Mes je povedal, da se proga najverjetneje uporablja za prazne vlake in da bo po izgradnji drugega tira manj obremenjena.